Thursday 5 July 2012

Obsession baru..

Salam Alaykum...

Alhamdulillah, masih di beri kemampuan untuk terus menghapdet blog ni.
Ok, Tak tahu kenapa malam ni macam rajin sesangat laaaaaa nak meneroka youtube ni - motif?
And tahu tak, mak tom macam addicted dengan Najwa Latif.

Ahahahahaha...

Tak kisah la kan orang nak kata "ape kelassss kau nak layan Najwa Latif, baik layan Jessie J ke, Ne-Yo, Pitt Bull.. ni, Najwa Latif?? Pe barang".

Jawapan ku senang aje... "kau ape peduli, telinga aku, aku punya suka, kau tak suka, blah" - waaaaah, mak tom mengganezzz sudehh..

Aku tak kisah la singer tu budak belas tahun ke, puluh tahun ke, or puluh-puluh tahun ke, as long as their song memang kena dengan telinga aku, aku memang layan lagu tu.

So, below ni ada 2  video clip lagu Najwa Latif yang aku suka sangat-sangat - hellooo.. sampai inche suami pun terikut sama okiessss...

so, mari kita ENJOY!!





Serious!! These two songs really put me in addiction!!

Sangat best, relax, tapi ada maksud dia.

As for the second video, Kosong, memang benda ni dah lama, and aku sangat yakin dan pasti yang dia pun mungkin sudah pun melupakan lelaki yang bangangs lagis budus itus.

Yang telah meranapkan hidup seseorang ni dengan kata-kata manis.

Tapi, untuk seseorang ni, aku sentiasa doakan mung jupo dengan lelaki yang terima mung seadonyo, di masa susoh atau senang. InsyaAllah.

Yakin pada Dia,
Allah Azzawajalla

[MayAllahBless:05072012:2109]

No comments:

Post a Comment